ادما وقتی لازمت دارن چه مهربون میشن..' رویا...
ما را در سایت رویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98
بعضی وقتا اشکیه که نباید درمیاوردی...
آهی است که نباید تو دل مینشاندی...
رویا...ما را در سایت رویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125
گفتم نه چون اگ دنیا رو هم خراب کنن همدیگر رو خراب نمیکنن...!!
رویا...ما را در سایت رویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148
تو بازیتو بکن نویسنده خداس..♥
رویا...ما را در سایت رویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106
وجودشان نیاز داشته باشی
دوست بدار....
کاری که خدا با تو میکند
رویا...ما را در سایت رویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133